Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Obec Ohrobec
2. Důvod a způsob založení
Zákon 128/2000 Sb, o obcích (obecní zřizení)
3. Organizační struktura
Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec
Pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
Středa 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
4.4 Telefonní čísla
úřad: +420 257 760 338 (v pracovní době OÚ)
starosta: +420 736 621 921 (v pracovní době OÚ)
4.5 Adresa internetové stránky
https://www.ohrobec.cz
4.6 Adresa podatelny
Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec
Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Datová schránka
vwnbwac
5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu
Moneta Money Bank a.s
číslo účtu: 7322504/0600
6. Identifikační číslo
00241491
7. DIČ
CZ00241491
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Úřední deska
Obecní vyhlášky jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky.
Smlouvy najdete v sekci úřad - smlouvy.
Strategiský plán obce najdete v sekci Obec - plán rozvoje obce.
8.2 Rozpočet
Rozpočty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočet
9. Žádosti o informace
Postup pro získání informací je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
10. Příjem podání a podnětů
Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.
Způsob pro podání žádosti:
1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách.
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.
2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec
b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úředních hodinách
Pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
Středa 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
c) Přes elektronickou podatelnu na email podatelna@ohrobec.cz
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky.
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Pořizování kopií na kopírovacím stroji
A 4 jednostranné kopie černobílá 2,- Kč oboustranná 4 Kč
A 3 jednostranné kopie černobílá 4,- Kč oboustranná 8 Kč
Výtisk z tiskárny počítače
Jedna stránka (laserová tiskárna) A 4 2,- Kč
A 3 4,- Kč
Technický nosič
CD ROM 60,- Kč
Náklady na vyhledání a zpracování informací
Za každých i započatých 15 min. 50,- Kč
Poštovné
Dle sazebníku České pošty a. s.
Požadované doklady se zasílají obálkou s modrou doručenkou.
Určující podmínky:
- Všechny druhy písemností a úkolů jsou pořizovány za ceny platné v sazebníku.
- Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady.
- Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen uvedených v sazebníku.
- Při předpokládané úhradě větší než 500,- Kč bude práce prováděna pouze po písemném vyjádření žadatele, že částku uhradí.
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
Obecní úřad nemá dokumenty tohoto typu.
13.2 Výhradní licence
V současné době Obecní úřad neposkytuje žádné výhradní licence.
14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.
Výroční zprávy jsou k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
publikováno: 15. 5. 2025
Zápisy, usnesení a audiozáznamy ze zasedání zastupitelstva
Zápisy ze zasedání
publikováno: 15. 5. 2025
Úřad
Obecní úřad
Úřední hodiny:
PONDĚLÍ 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
STŘEDA 8:00 - 12:00 13:00 - 18:00
publikováno: 6. 5. 2025
Odpady
Komunální odpady
jsou v obci sváženy společností FCC Česká republika spol. s r.o. vždy v pátek.
publikováno: 10. 4. 2025
Czech Point
Co je to Czech POINT
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, je projektem, který by měl zjednodušit komunikaci s úřady. Cílem projektu Czech POINT, je poskytnout občanům ověřené výpisy z centrálních státních evidencí a rejstříků na jednom místě, aniž by občan musel navštívit několik různých úřadů státní správy.