Vítejte na stránkách obce Obec Ohrobec.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Obec Ohrobec

2. Důvod a způsob založení

Zákon 128/2000 Sb, o obcích (obecní zřizení)

3. Organizační struktura

Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec

Pondělí  8:00 - 12:00    13:00 - 18:00

Středa   8:00 - 12:00    13:00 - 18:00

4.4 Telefonní čísla

úřad:         +420 257 760 338 (v pracovní době OÚ)
starosta:  +420 736 621 921 (v pracovní době OÚ)

4.5 Adresa internetové stránky

https://www.ohrobec.cz

4.6 Adresa podatelny

Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec

Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

4.7 Adresa e-podatelny

podatelna@ohrobec.cz

4.8 Datová schránka

vwnbwac

5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu


Moneta Money Bank a.s 
číslo účtu:  7322504/0600

6. Identifikační číslo

00241491

7. DIČ

CZ00241491

8. Dokumenty

8.1  Seznamy hlavních dokumentů
Úřední deska
Obecní vyhlášky jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky.

Územní plán obce Ohrobec je v sekci úřad - územní plán obce.
Smlouvy najdete v sekci úřad - smlouvy.
Strategiský plán obce najdete v sekci Obec - plán rozvoje obce


8.2 Rozpočet
Rozpočty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočet

9. Žádosti o informace

Postup pro získání informací je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

10. Příjem podání a podnětů

Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.

Způsob pro podání žádosti:

1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách. 
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.

2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obec Ohrobec
U Rybníků II čp. 30
252 45 Ohrobec

b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úředních hodinách 

Pondělí 8:00 - 12:00    13:00 - 18:00

Středa   8:00 - 12:00    13:00 - 18:00


c) Přes elektronickou podatelnu na email podatelna@ohrobec.cz

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.

Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.

Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.

Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

11.2 Vydané právní předpisy

Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky. 

Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Pořizování  kopií na kopírovacím stroji

A 4 jednostranné kopie  černobílá  2,- Kč             oboustranná         4 Kč

A 3 jednostranné kopie  černobílá  4,- Kč             oboustranná         8  Kč

Výtisk z tiskárny počítače

Jedna stránka (laserová tiskárna)  A 4    2,- Kč

                                                                  A 3   4,- Kč
Technický nosič                   

CD ROM   60,- Kč

Náklady na vyhledání a zpracování informací

Za každých i započatých 15 min. 50,- Kč

Poštovné

Dle sazebníku České pošty a. s.

Požadované doklady se zasílají obálkou s modrou doručenkou.

Určující podmínky:

  1. Všechny druhy písemností a úkolů jsou pořizovány za ceny platné v sazebníku.
  2. Vydání informace je podmíněno zaplacením úhrady.
  3. Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen uvedených v sazebníku.
  4. Při předpokládané úhradě větší než 500,- Kč bude práce prováděna pouze po písemném vyjádření žadatele, že částku uhradí.

12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací 

13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv

Obecní úřad nemá dokumenty tohoto typu.

13.2 Výhradní licence

V současné době Obecní úřad neposkytuje žádné výhradní licence.

14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.

Výroční zprávy jsou k dispozici v sekci  úřad - chci zařídit - poskytování informací.

publikováno: 20. 2. 2025 10:59, Hana Adamkovičová

Novinky z úřadu

publikováno: 15. 5. 2025

Zápisy, usnesení a audiozáznamy ze zasedání zastupitelstva

Zápisy ze zasedání

Úřad

publikováno: 15. 5. 2025

Úřad

Obecní úřad 

Úřední hodiny: 

PONDĚLÍ 8:00 - 12:00    13:00 - 18:00
STŘEDA   8:00 - 12:00    13:00 - 18:00

Úřad

publikováno: 6. 5. 2025

Odpady

Komunální odpady

jsou v obci sváženy společností FCC Česká republika spol. s r.o. vždy v pátek. 

Úřad
obrázek nenalezen
Úřad Obec Úřední Deska

publikováno: 5. 5. 2025

Zasedání zastupitelstva

  • začíná ve středu 7. 5. 19:00 - končí v

publikováno: 23. 4. 2025

Zastupitelstvo

Úřad

publikováno: 10. 4. 2025

Czech Point

Co je to Czech POINT

Český  Podací  Ověřovací  Informační  Národní  Terminál,  je projektem,  který by  měl  zjednodušit komunikaci s úřady. Cílem projektu Czech POINT, je poskytnout občanům ověřené výpisy z centrálních státních evidencí a rejstříků na jednom místě, aniž by občan musel navštívit několik různých úřadů státní správy.

Úřad